Reguła "WinWinWin" jest autorskim rozwinięciem maksymy "WinWin", mówiącej o tym, że każda z dwóch komunikujących się przedsiębiorstw na drodze wzajemnych interesów odnosi określone przychody. Ma to prostolinijne przełożenie w biznesie, gdzie zarówno oferent proponujący poparte wysoką jakością prywatne towary/usługi innym jednostkom, jak i jego klienci realizują prognozowane, wymierne efekty. Sprzedawca generuje zyski, a oblat czerpie satysfakcję z kupna.W regule tej dodany został fragment łańcucha, który pośredniczy między dostarczycielem a odbiorcą, tak reformując proces sprzedażowy, by stał się on w najwyższym stopniu efektywny dla zbywcy oraz absolutnie pociągający dla kupującego. Polega to na tym, że pośrednik wypracowuje dla oferenta taki wzorzec sprzedażowy, który przyczyni się do realizacji sukcesu dla wszystkich trzech stron. Oferent szybciej sprzeda swój wysokiej jakości asortyment, dzięki temu, że pośrednik namówi nabywającego do jego kupna, naznaczając i wskazując korzyści jakie odniesie po osiągnięciu transakcji. Dzięki takiemu zabiegowi wszyscy będą w pełni usatysfakcjonowani. W przypadku handlu skupionym na e-biznesie, aby wyznaczać się na tle rywalizacji, odnosząc przy tym szerokie sukcesy, nie wystarczy posiadać efektownej wizualnie witryny internetowej. Jednym z najważniejszych elementów jest wybudowanie więzi między własnym przedsiębiorstwem, a nabywcą, tak, aby przyszła kooperacja kończyła się wiecznie sukcesem. Ważne jest przy tym, aby być pewnym jakości przekazywanych artykułów, w myśl reguły, że zadowolony konsument przyciągnie co najmniej czterech następnych, zaś niezadowolony odradzi przynajmniej dziesięciu innym.

11
48
110
Sporządzanie specjalistycznych baz danych stanowi podstawowy obszar działania Grupy Wydawniczej Pegaz. Zajmujemy się gromadzeniem baz danych największych firm i instytucji. Są one też na bieżąco aktualizowane p ...
GreenCherry to profesjonalna Agencja Reklamowa, która swoim klientom oferuje kompleksową obsługę od projektów po produkcję.
W naszej szerokiej ofercie każdy znajdzie coś dla siebie - jak projekty graficzne ...
RTB to akronim od Real Time Bidding. Jest to nowa na polskim rynku sieć reklamowa służąca do trafiania z ofertą do interesującej Reklamodawców grupy docelowej. Podczas kampanii RTB ich reklamy biorą udział w au ...
MAKBET Przedsiębiorstwo produkcyjno - handlowo - usługowe Pani Beaty Plewińskiej to pierwszoligowy producent papierowych opakowań. Ponieważ lokalizacja zakładu mieści się w Łodzi, jest on najmocniej nastawiony ...
PrografSG jest doświadczoną firmą, która trudni się przede wszystkim reklamą wizualną i projektowaniem wystroju. W serwisie galeria realizacji, interesujące informacje o firmie oraz usługach, które są przez nią ...
Agencja Reklamowa Protective - poprowadzimy Twoją firmę do wyznaczonego celu - stworzymy strategię marketingową, zajmiemy się kreowaniem wizerunku Twojej firmy na zewnątrz, stworzymy opakowania dla Twoich produ ...
Lead Media Sp. z o.o. to agencja reklamowa skupiająca się na efektywnych kanałach komunikacji z użyciem nowych technologii. Oferujemy naszym klientom optymalne rozwiązania marketingowe prowadzące do realizacji ...